trettiofem

Hejhej bloggen!

Sitter hemma och kollar runt lite på datorn. Kom hem från Cornelia för ett tag sen. Igår gjorde vi sjukt goda chokladcupcakes med hallonfrosting. Yummie! Vi kollade även på Dhw hela kvällen, och ja, vi har även gjort det hela dagen idag. Det är ju så sjukt bra! Cornelia är ju på säsong 6 nu och även att jag redan sett allt så älskar jag att komma till henne och hoppa in där hon är och se allt igen.

Idag är det även exakt 35 dagar, alltså 5 veckor kvar tills jag äntligen blir myndig. Ja, jag fyller alltså en söndag.. Inte världens roligaste dag att fylla 18 på, men äh om jag väntat i 18 år på att få gå ut på krogen kan jag vänta några dagar till.

På tisdag ska jag och mina underbara tjejer ha julklappsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0