2011

Hej allihopa! Hoppas ni alla hade ett bra nyår, det hade jag iallafall med mina fina vänner!
2011 har börjat bra, jag har umgåtts med vänner och bara njutit av ledigheten. På onsdag börjar skolan igen.. Men det känns helt okej ändå. Vi har ju snart sportlov ;) Och om 37 dagar fyller jag 18. Gissa om jag längtar!

2011 kommer nog bli ett bra år. Jag hoppas de iallafall. Och jag börjar ju som sagt året med att fylla 18 och kanske åka till Sthlm på sportlovet med Conne!

Förövrigt så ska jag kanske börja leva ett sundare liv. Beach 2011 är ju snart här, haha.. Så jag och Conne ska följa ett schema som Coach Tommy lagt upp på sin blogg. Han lägger ut ett nytt schema varje månad som man ska följa och den här månaden gäller det här;

1. Varje morgon och varje kväll: 10 armhävningar – 10 situps – 8 armhävningar – 8 situps – 6 armhävningar – 6 situps –4..2.. Det kommer att sätta igång en blodcirkulation som gör att förbränningen ökar. Tyvärr kanske det blir svårare att somna, men skit i det.

2. 2 stycken förbränningspass i veckan på en timme. Antingen löpning eller rask promenad.

3. Nu kommer det…. (Pasta max 2 ggr i veckan, bröd max en skiva om dagen. Inget vitt bröd)

**Ps. om ni kör träning redan så fortsätt med det. Det här lägger ni bara till.

Så det här har jag tänkt börja med nu. Dock har jag redan ätit två skivor ljust bröd idag.. Haha, men jag startar mjukt och fint. Så jag antar att det här är lite av ett nyårslöfte, att bli lite mer nyttig och träna mer. Har ni några nyårslöften? Ett till nyårslöfte jag har är väl att försöka göra det är året till det bästa året någonsin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0