solig daaag

Hejsan :D

Idag har jag och Micka hängt på Långviken. Solat, ätit riskakor och pratat massor. Även fast det varit skitvarmt idag känns det inte som att solen tagit så mycket? Mjaa, det gör inte så mycket för imorgon åker jag över bron med Linda för att sola, bada och mysa.

Käkade hos Fia och åkte till Modehuset en snabbis. Köpte en bikiniunderdel till min överdel jag köpte för ett tag sen, den fanns inte då, men nu hade den kommit in så jag haffade en direkt. Den får invigas imorgon! Nu sitter jag och väntar på min pojkvän samtidigt som jag halvkollar på Portugal-Spanien. GO PORTUGAL! Kollar ni mycket på fotbollen? Det är så lustigt, när det är "vanlig" fotboll tycker jag inte det är roligt alls, men nu under VM och EM och sånt så är jag jätteengagerad haha! Jag hejar iallafall på Portugal, Holland och Brasilien!

Överdelen som nu äntligen fått sin älskade underdel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0