full rulle hela dagen

Hejhej! =)

Cyklade som sagt till Conne igår morse och vi tog bussen till Linda. Satt och solade från 11-3, men vi spelade även färgfia och åt god mat! Tog bussen hem igen och så fort jag satt mig i soffan för att pusta ut (man blir ju så seg av att vara i solen länge) så märkte jag att jag hade ett missat samtal. Kollade upp numret och ringde tillbaka, det var ju hon jag mailat med om några valpar! Så vi bestämde att jag skulle komma och kika på valparna så fort som möjligt. Mamma kom och hämtade mig och vi hämtade Conne sen körde vi dit. Herregud säger jag bara! Så himla små och fina, jag tror jag dör. Nu hoppas jag verkligen på att vi ska köpa en av dem! Helt underbara. Busiga och livliga. Åååh...

Efter det iallafall så skjutsade mamma in mig till stan där jag hämtade Antons försenade studentpresent som äntligen var klar! Ni kan få se bild på den sen. Han blev jätteglad för den iallafall. Och så köpte jag, Fia och Mange lite presenter till mamma.

Sen bar det av hem igen, packa lite, sen cykla hem till älsklingen. Beställde en fet gyros och kollade på tv med han och Emil. Sen la vi oss tidigt eftersom Anton skulle jobba tidigt idag. Ah, igår var det en väldigt bra dag tycker jag. Och nu måste jag packa egentligen, men tänkte bara uppdatera här lite snabbt. Imorgon är det midsommar, vad har ni för planer? Vi hörs sen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0