jullov

Hej hej :)

Nu har jag äntligen fått jullov! Det har varit en ganska jobbig termin då jag bara blir mer och mer skoltrött för varje dag som går. Men förhoppningsvis får jag nya krafter nu över jullovet och kan satsa ännu mer på vårterminen.

Idag har jag haft en väldigt julförberedande dag. Har hjälpt till att laga julbord som vi ska ha imorgon då vi ska fira jul med pappa eftersom han åker iväg över jul och nyår, och köpt julklappar och slagit in julklappar. Nu har jag bara några julklappar kvar att köpa och det ska jag göra imorgon på förmiddagen och kanske på torsdag. Har stan öppet då förresten? Någon som vet?

Ska jag berätta en sak som jag är lite ledsen över.. Ja, nu gör jag det. Jag och Conne beställde nyårsklänningar förra lördagen och de skulle komma efter fem vardagar, alltså SENAST i måndags. Det var så det stod när man beställde. Men har det kommit? Nej.. Visst, de kanske kommer imorgon eller så men jag blir lite orolig. Tänk om något har gått snett, tänk om dom inte passar så vi måste skicka tillbaka, tänk om de skickat fel. Ah, jag är lite nyårsstressad helt enkelt. Men vi får hålla alla tummar vi har att det går som det ska! Har ni hittat nyårskläder än?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0