Dag 16 - Min första kyss

Om jag ska vara ärlig kommer jag inte ihåg den alls haha. Så jag vet inte vad jag ska skriva. Jag kan berätta lite om igår. Igår skulle jag och Conne ta bussen till Linda och vi satt vid busshållsplatsen och väntade. Vi satt där väldigt länge sen ser vi bussen komma på en väg som inte alls går förbi busshållsplatsen vi sitter på. Vi reser oss upp och får springa ända till nästa busshållsplats haha det var sjukt jobbigt. Som tur var så skulle Petra hoppa på vid den busshållsplatsen vi sprang mot så hon kunde hålla bussen. När vi äntligen satt oss ner var vi helt döda. Men väl framme hos Linda hade vi en jättemysig kväll med alla tjejerna. Vi tittade på film och åt massa gott. Och frös haha! Vi var ute i Lindas lilla stuga och det var skitkallt. Men vi hade massa filtar och täcken, så det gick bra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0