Dag 15 - Mina drömmar

Jag tänker berätta om mina drömmar om framtiden och inte mina drömmar jag drömmer om nätterna haha. Efter gymnasiet tänker jag flytta till Stockholm. Jag drömmer om att ha en fin ljus lägenhet med stora fönster och högt i tak. Det ska vara väldigt öppet och ha en underbar balkong. Jag drömmer om att bli rik. På något sätt. Jag vet inte riktigt hur, men på något sätt ska jag lyckas. Någon gång i livet ska jag flytta till USA och bo där några år. Jag vill också ha fina lägenheter lite här och var, en i Paris, en i New York osv osv..

Jag vet, jag har väldigt stora drömmar, och jag kanske aldrig ens kommer i närheten av dem, men det är ju ändå drömmar. Vad skulle man ha om man inte hade drömmar? Ingenting.

Sen vill jag gifta mig med The One. Vi ska resa mycket och skaffa två fina barn. Det är väl i stort sett det jag drömmer om just nu.

Idag hade jag planer på att dra till stan med Micka för att handla julklappar, men eftersom vattnet här i Kalmar inte funkar så kan jag inte duscha.. Men förhoppnigsvis fixar det sig snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0