Dag 11 - Mina syskon


Jag har en storasyster som är 20 år. Hon heter Sofia. När hon bodde hemma bråkade vi väldigt ofta, vilket säkert de flesta syskon gör. Men när hon flyttade hemifrån efter gymnasiet så har bråken minskat väldigt mycket. Kommer inte ihåg sist vi verkligen hade en stor fight. Fia är jättesnäll och hon bryr sig verkligen om mig. Hon är väldigt överbeskyddande och ibland är hon som min andra mamma. Hon är väldigt rädd om mig, både när det gäller om jag skulle bli ledsen, eller om något skulle hända om jag tex. går ute ensam på kvällen. Hon förstår mig och jag kan prata med henne om allt, även om jag inte alltid gör det. Fia är någon cm mindre än mig och vi brukar ofta låna varandras kläder och skor m.m. Jag brukar inte säga det men hon vet nog om det ändå, jag älskar min syster!

Min mammas man Magnus har en dotter som heter Kajsa och hon är ju också min syster! Hon är jättegullig och snäll. Vi träffas tyvärr inte så ofta men till helgen kommer vi ses för på lördag fyller hon 13! Herregud, då blir lilla Kajsa tonåring. Då ska vi fira henne ordentligt sen ska jag lära henne allt jag kan om höga klackar och korta tighta klänningar, ;) (det sista var för att reta Magnus som alltid vill att hon ska gå i låga skor och sova med gosedjur haha)

Kommentarer
Postat av: Soda

<3

2010-12-14 @ 19:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0